Remonty silników gwiazdowych

REMONT KAPITALNY SILNIKA   AI-14 R

[button link=”#” color=”#FB4C13″ size=”3″ style=”1″ dark=”1″ square=”1″ icon=”http://cdn1.iconfinder.com/data/icons/silk2/control_play.png„] [/button]

 

Cena zawiera koszt wszystkich części zamiennych. Dodatkowo trzeba pokryć koszty ewentualnej naprawy skrzyni korbowej lub wału korbowego jeśli występują pęknięcia;

ZAKRES PRAC:

[list style=”arrow”]

  • Wszystkie uszczelki, części gumowe, śruby i podkładki, przewody wysokiego napięcia, świece, oraz pierścienie tłokowe podlegają wymianie;
  • Cylindry są honowane lub wymieniane na nowe;
  • Kanały olejowe są czyszczone i przemywane specjalnymi chemikaliami;
  • Po rozmontowaniu wszystkie części są czyszczone oraz sprawdzane czy nie mają pęknięć (magnetycznie lub penetratorem);
  • Części ruchome są zmierzone mikrometrycznie i porównane z danymi fabrycznymi oraz wymienione jeśli są poza tolerancją. Wszystkie pomiary są zapisane w formie dokumentu EXCEL i podpisane przez inżyniera;
  • Korpus silnika, pokrywy cylindrów i pokrywy zaworów są na nowo malowane (standardowo na kolor szary, inny kolor możliwy na zamówienie);
  • Nowe tuleje, śruby i podkładki są ocynkowane;
[/list]

Po remoncie wystawiany jest dokument FORM 1 (wykonawca remontu jest organizacją posiadającą certyfikat PART 145). Kompletny raport wystawiany po remoncie jest przechowywany u wykonawcy ale kopia wydawana jest na życzenie klienta. Po remoncie silnik otrzymuje 1000 (+200) godzin resursu pod warunkiem używania oleju Aeroshell.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *