REMONT KAPITALNY SILNIKA AI-14 R
[button link=”#” color=”#FB4C13″ size=”3″ style=”1″ dark=”1″ square=”1″ icon=”http://cdn1.iconfinder.com/data/icons/silk2/control_play.png„] [/button]
Cena zawiera koszt wszystkich części zamiennych. Dodatkowo trzeba pokryć koszty ewentualnej naprawy skrzyni korbowej lub wału korbowego jeśli występują pęknięcia;
ZAKRES PRAC:
[list style=”arrow”]
- Wszystkie uszczelki, części gumowe, śruby i podkładki, przewody wysokiego napięcia, świece, oraz pierścienie tłokowe podlegają wymianie;
- Cylindry są honowane lub wymieniane na nowe;
- Kanały olejowe są czyszczone i przemywane specjalnymi chemikaliami;
- Po rozmontowaniu wszystkie części są czyszczone oraz sprawdzane czy nie mają pęknięć (magnetycznie lub penetratorem);
- Części ruchome są zmierzone mikrometrycznie i porównane z danymi fabrycznymi oraz wymienione jeśli są poza tolerancją. Wszystkie pomiary są zapisane w formie dokumentu EXCEL i podpisane przez inżyniera;
- Korpus silnika, pokrywy cylindrów i pokrywy zaworów są na nowo malowane (standardowo na kolor szary, inny kolor możliwy na zamówienie);
- Nowe tuleje, śruby i podkładki są ocynkowane;
Po remoncie wystawiany jest dokument FORM 1 (wykonawca remontu jest organizacją posiadającą certyfikat PART 145). Kompletny raport wystawiany po remoncie jest przechowywany u wykonawcy ale kopia wydawana jest na życzenie klienta. Po remoncie silnik otrzymuje 1000 (+200) godzin resursu pod warunkiem używania oleju Aeroshell.