JAK 52TD
ZAKRES PRAC MODERNIZACYJNYCH Z JAK 52 NA JAK 52TD
- Przebudowanie skrzydeł i zamontowanie zintegrowanych zbiorników paliwa do akrobacji oraz do transportu (całkowita pojemność wynosi 230 litrów);
- Zainstalowanie nowych przewodów i pomp paliwowych;
- Przebudowanie podwozia: modyfikacja do wersji TD, wszystkie części wykorzystane są remontowane, hamulce i opony ? nowe;
- Wszystkie giętkie przewody wysokociśnieniowe wymieniane są na nowe;
- Wymiana wszystkich łożysk zawiasów lotek na nowe;
- Wymiana pokrycia lotek na nowe;
- Wykonanie biuletynu fabrycznego nr 60 (Wzmocnienie połączeń dźwigara głównego);
- Wykonanie biuletynu fabrycznego nr 107 (montaż stalowej nakładki dźwigara głównego);
- Wykonanie i montaż aerodynamicznych końcówek skrzydeł;
- Instalacja przewodów elektrycznych oraz lamp NAV i Strobo ?Whelen?;
- Zestaw nowych sworzni głównych łączących skrzydła z kadłubem wykonanych ?na wymiar?;
- Pomalowanie samolotu farbą gruntującą;
- Pomalowanie samolotu zgodnie z projektem klienta;
- Montaż koła ogonowego;
- Pełna dokumentacja w języku angielskim.
UWAGA: Główne prace polegają na niwelacji i montażu przerobionych skrzydeł oraz na montażu kółka ogonowego połączonym z nitowaniem. Pozostałe podzespoły są dostosowane i montowane jak w standardowym JAK 52. Dlatego też jeśli Klient chciałby mieć ?2 w 1? może zamawiając modernizację zostawić sobie standardowe skrzydła i podwozie.
Zainteresowanych zakupem samolotu JAK52 TD prosimy o Kontakt.