SAMOLOTY JAK52TD


JAK  52TD

ZAKRES PRAC MODERNIZACYJNYCH Z JAK 52 NA JAK 52TD

  • Przebudowanie skrzydeł i zamontowanie zintegrowanych zbiorników paliwa do akrobacji oraz do transportu (całkowita pojemność wynosi 230 litrów);
  • Zainstalowanie nowych przewodów i pomp paliwowych;
  • Przebudowanie podwozia: modyfikacja do wersji TD, wszystkie części wykorzystane są remontowane,  hamulce i opony ? nowe;
  • Wszystkie giętkie przewody wysokociśnieniowe wymieniane są na nowe;
  • Wymiana wszystkich łożysk zawiasów lotek na nowe;
  • Wymiana pokrycia lotek na nowe;
  • Wykonanie biuletynu fabrycznego nr 60 (Wzmocnienie połączeń dźwigara głównego);
  • Wykonanie biuletynu fabrycznego nr 107 (montaż stalowej nakładki dźwigara głównego);
  • Wykonanie i montaż aerodynamicznych końcówek skrzydeł;
  • Instalacja przewodów elektrycznych oraz lamp NAV i Strobo ?Whelen?;
  • Zestaw nowych sworzni głównych łączących skrzydła z kadłubem wykonanych ?na wymiar?;
  • Pomalowanie samolotu farbą gruntującą;
  • Pomalowanie samolotu zgodnie z projektem klienta;
  • Montaż koła ogonowego;
  • Pełna dokumentacja w języku angielskim.

UWAGA:  Główne prace polegają na niwelacji i montażu przerobionych skrzydeł oraz na montażu kółka ogonowego połączonym z nitowaniem. Pozostałe podzespoły są dostosowane i montowane jak w standardowym JAK 52. Dlatego też jeśli Klient chciałby mieć ?2 w 1? może zamawiając modernizację zostawić sobie standardowe skrzydła i podwozie.

Zainteresowanych zakupem samolotu JAK52 TD prosimy o Kontakt.

    

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *